Koffie Thee Plaza voucher heeft leuke kortingen voor alle koffie liefhebbers. Elk persoon die zelf koffie koopt weet dat goede, kwalitatieve koffie een prijskaartje kan hebben. Bespaar bij Albert Heijn bezorgkosten, voor als je moeilijk ter been bent of gewoon niet in een regenbui wilt fietsen. Bezorging van boodschappen hoeft namelijk niet duur te zijn. Daarnaast ben je gelijk onafhankelijk en hoef je niet meer bij de buurvrouw aan te kloppen totdat zij boodschappen gaat doen.
Uniciteit
Steeds meer hippe koffietentjes duiken op in Amsterdam en andere grote steden. Ze schieten als paddenstoelen uit de grond. Door de grote getalen van koffietentjes is het moeilijk om klanten te werven, want wat maakt jouw koffietent dan unieker en interessanter dan anderen? De doelgroep die vaak in koffietenten wordt gezien zijn over het algemeen toch de twintig tot dertig jarigen. Kleinere koffiezaakjes doen het opmerkelijk beter dan grote koffieketen zoals de Coffee Company en Starbucks, dit heeft te maken met een grotere gun factor vanuit de consument. Hier kan je voordeel uit halen. Zorgen voor balans is het belangrijkst. Aangezien de doelgroep vaak jong is (en nog studeert), is het van belang een niet te hoge prijs te vragen voor koffie. Combineer: een fijne, rustige ruimte waar men kan werken met goede kwaliteit koffie, die niet te duur is.
Koffie maken is een kunst
Mensen die ergens naar toe gaan; een evenement, een café of iets anders wat zich buitenhuis plaatsvindt doen dat om ervaring op te doen. Men betaalt letterlijk voor de ervaring, want een goede kop koffie kan je ook zelf zetten (als je in het bezit bent van een koffiemachine, barista-talent en melk). Wat het verschil maakt is, hoe men benaderd wordt en de manier hoe een product gemaakt wordt. Er is een groot verschil tussen melk opwarmen en in een mok knallen of het schuim perfect opkloppen. Met de juiste focus, geduld en een beetje liefde maak je de allerbeste cappuccino’s.